Sageli arvatakse, et raamatupidamise teenuse sisseostmine tähendab oma raamatupidamise lõplikku üleandmist teenusepakkuja hoolde. Tegelikult pole see sugugi nii.

Ettevõtted kasutavad üha enam võimalust osta raamatupidamise teenust sisse ajutiselt, et leida tuge näiteks kiiretel perioodidel ja keerulistes olukordades, samuti siis, kui oma raamatupidajatel napib mõne spetsiifilise küsimuse lahendamiseks teadmisi. 

Millega oleme ettevõtteid aidanud?

Grant Thornton Baltic on läinud klientidele appi mitmesugustes olukordades: meie spetsialistid on aidanud juurutada uusi majandustarkvarasid või hoopis vähendanud olemasoleva finantstiimi koormust ajal, kus ettevõttes on kasutusele võetud uus tarkvara ja kogu tiimi ressurss on läinud selle juurutamisele.

Oleme kiirelt appi läinud ka siis, kui finantsosakonnast on ootamatult lahkunud võtmetöötaja, mille tõttu kannatasid ajakriitilised tegevused. Samuti oleme aidanud korrastada eelnevaid finantsperioode ja andnud kliendile kindluse, et raamatupidamine on tehtud korrektselt ja head tava järgides.

Kuna Grant Thornton Balticus töötavad lisaks raamatupidajatele ka maksu- ja õigusnõustajad, siseaudiitorid, infoturbe spetsialistid jpt, on meie raamatupidamise kliendid saanud abi ka näiteks tööõiguse küsimustes, riskijuhtimise protsesside täiustamisel, maksuvaidluste korral,  ettevõtte müügiks ettevalmistamisel ja paljude muude teemade puhul. 

Saatke oma päring

Viis põhjust, miks ja millal kaaluda ajutise raamatupidamise teenuse kasutamist

  • Töötaja on lahkunud.
  • Ettevõttes on vahetatud majandustarkvara.
  • Soovitakse kõrvalist pilku ja nõu protsesside efektiivsemaks muutmiseks.
  • Puudub kindlustunne senise raamatupidamise korrektsuse suhtes.
  • Raamatupidamine on mingist ajast n-ö käest ära lastud ja enam ei osata ühestki otsast alustada.

Mida annab teenusepakkuja kaasamine ettevõttele?

Suure pildi nägemine. Ajutise raamatupidamise teenuse kasutamine võimaldab ettevõttel saada uusi teadmisi ja kogemusi. Ajutised raamatupidajad toovad kaasa värskeid ideid ja parimaid praktikaid, mida nad on õppinud teiste ettevõtete ja erinevate tarkvaradega töötades. See võib aidata ettevõttel parandada oma raamatupidamisprotsesse ja -tavasid.

Paindlikkus. Ajutise raamatupidamise teenus pakub paindlikkust, mis on eriti kasulik hooajaliste tööde või ajutiste projektide puhul. Kui ettevõttel suureneb ajutiselt töökoormus või on vaja ellu viia lühiajaline projekt, võib ajutine raamatupidaja olla ideaalne lahendus. See võimaldab ettevõttel kohaneda muutuvate vajadustega ilma pikaajaliste kohustusteta.

Uued tarkvarad. Ajutised raamatupidajad võivad tuua kaasa teadmisi ja kogemusi uute raamatupidamistarkvarade ja -süsteemide kasutamisel. Kui ettevõte plaanib juurutada uut tarkvara või süsteemi, võib ajutine raamatupidaja aidata sujuvale üleminekule kaasa ja tagada, et kõik töötajad on koolitatud ja valmis uut süsteemi kasutama.

 

 

Värske pilk. Ajutine raamatupidaja võib pakkuda värsket pilku ja objektiivset hinnangut ettevõtte raamatupidamisele. Väljastpoolt tulev spetsialist võib märgata probleeme või võimalusi, mida ettevõtte töötajad ei pruugi näha. See võib aidata parandada raamatupidamise täpsust ja tõhusust.

Kokkuvõttes võib ajutise raamatupidamise teenuse kasutamine olla kasulik mitmel viisil, pakkudes ettevõttele uusi teadmisi, paindlikkust, värskeid ideid ja võimalust kasutada uusimat tarkvara. Kasutades ajutist raamatupidajat, saab ettevõte keskenduda oma põhitegevusele, teades, et raamatupidamine on heas korras.

 

Saatke oma päring