Millist kasu klient sellest saab?

  • Tagab, et teenusepakkujad vastavad kõrgetele infoturbe standarditele ja regulatsioonidele.
  • Vähendab riske, mis on seotud kolmandate osapoolte teenuste kasutamisega.
  • Parandab organisatsiooni üldist infoturbe taset ja vastavust õigusaktidele.
  • Suurendab usaldust teenusepakkujate vastu ja tagab pideva teenuse kvaliteedi.

 

Mida teenus sisaldab?

  • Kaardistame teenusepakkujad. Tuvastame ja kaardistame kõik teenusepakkujad, kellega organisatsioon koostööd teeb. Hindame nende rolli ja mõju organisatsiooni infoturbele.
  • Lepingulised nõuded. Aitame koostada ja läbi vaadata lepingud, tagamaks, et need sisaldavad kõiki vajalikke infoturbe nõudeid ja kohustusi, sealhulgas õigust teha auditeid ja järelevalvet.
  • Riskianalüüs ja juhtimine. Teeme riskianalüüsi, et tuvastada ja hinnata teenusepakkujatega seotud riske. Aitame välja töötada riskijuhtimise plaani, mis hõlmab riskide vähendamise meetmeid.
  • Järelevalve ja auditeerimine. Teeme regulaarseid auditeid ja järelevalvet, et tagada teenusepakkujate pidev vastavus infoturbe nõuetele. See hõlmab ka nende tegevuse ja turvameetmete pidevat jälgimist.
  • Intsidendihaldus. Aitame koostada ja rakendada intsidentide haldamise protseduure, et tagada kiire ja tõhus reageerimine infoturbe intsidentidele, mis on seotud teenusepakkujatega.
  • Koolitused ja teadlikkuse kasvatamine. Pakume koolitusi ja teadlikkuse suurendamise programme, et tagada kõigi osapoolte teadlikkus infoturbe nõuetest, oma vastutusest teenusepakkuja valikul ja nende võimalikest riskidest, aga ka parimatest praktikatest.