Millist kasu klient sellest saab?

  • Tagab, et teenusepakkujad vastavad kõrgetele infoturbe standarditele ja regulatsioonidele.
  • Vähendab riske, mis on seotud kolmandate osapoolte teenuste kasutamisega.
  • Parandab organisatsiooni üldist infoturbe taset ja vastavust õigusaktidele.
  • Suurendab usaldust teenusepakkujate vastu ja tagab pideva teenuse kvaliteedi.

 

Saatke meile päring

Mida teenus sisaldab?

  • Kaardistame teenusepakkujad. Tuvastame ja kaardistame kõik teenusepakkujad, kellega organisatsioon koostööd teeb. Hindame nende rolli ja mõju organisatsiooni infoturbele.
  • Lepingulised nõuded. Aitame koostada ja läbi vaadata lepingud, tagamaks, et need sisaldavad kõiki vajalikke infoturbe nõudeid ja kohustusi, sealhulgas õigust teha auditeid ja järelevalvet.
  • Riskianalüüs ja juhtimine. Teeme riskianalüüsi, et tuvastada ja hinnata teenusepakkujatega seotud riske. Aitame välja töötada riskijuhtimise plaani, mis hõlmab riskide vähendamise meetmeid.
  • Järelevalve ja auditeerimine. Teeme regulaarseid auditeid ja järelevalvet, et tagada teenusepakkujate pidev vastavus infoturbe nõuetele. See hõlmab ka nende tegevuse ja turvameetmete pidevat jälgimist.
  • Intsidendihaldus. Aitame koostada ja rakendada intsidentide haldamise protseduure, et tagada kiire ja tõhus reageerimine infoturbe intsidentidele, mis on seotud teenusepakkujatega.
  • Koolitused ja teadlikkuse kasvatamine. Pakume koolitusi ja teadlikkuse suurendamise programme, et tagada kõigi osapoolte teadlikkus infoturbe nõuetest, oma vastutusest teenusepakkuja valikul ja nende võimalikest riskidest, aga ka parimatest praktikatest.
Saatke meile päring