Terje vastutab suurepäraste kliendisuhete loomise ja hoidmise eest ning töötab selle nimel, et klientide rahulolu meie teenustega aina kasvaks.
Terje liitus Grant Thornton Balticuga 2015. aastal ja on olnud silmapaistva kliendikogemuse pakkumise eestkõneleja. Ta usub, et klient peab tundma end teretulnuna alates esimesest kontaktist kuni klienditeekonna lõpuni.
2024. aastal sai Terjest partner. Tema fookus on ettevõtte kasvul ja arengul, et pakkuda klientidele kõrgeima kvaliteediga teenuseid. Terje toetab raamatupidamise ja palgaarvestuse meeskondi kliendisuhtluses, aitab leida parimaid tehnoloogilisi lahendusi klientide vajaduste rahuldamiseks ja tagab selle, et ükski päring ei jää vastuseta.
Auhinnad ja tunnustused
- Parim kliendikogemus 2018
- Aasta kliendiprojekt 2022
- Aasta koostööprojekt 2023
Kvalifikatsioon
- Rahvusvahelised suhted, International University Audentes
- E-riigi tehnoloogiate ja teenuste MBA, Tallinna Tehnikaülikool